sobota, 19 kwietnia 2014

Liebster Award (1)

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę'. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował".
 
Dziękuje bardzo za nominację. Zostałam nominowana przez:
 
Moje odpowiedzi:
1. Co skłoniło Cię do założenia bloga? Skąd ten pomysł?
Uwielbiam pisać i chyba to jest głównym powodem założenia bloga. No i oczywiście moja bujna, chora wyobraźnia ;)

2. Ile masz lat?
Prawie 17!

 3. Czym się interesujesz?
Kocham muzykę (niekoniecznie One Direction wbrew pozorom) i słucham jej bez przerwy. Moją życiową pasją są konie i jazda konna. Jak nie piszę imaginów to siedzę u moich kopytnych ;)

 4. Miley Cyrus vs. Selena Gomez? I dlaczego?
Zdecydowanie Miley Cyrus. Bardziej podoba mi się jej głos, niż głos Seleny. No i kocham Hannah Montana, co tu dużo mówić...

 5. Byłabyś skłonna uwierzyć w Ziam'a?
Oczywiście, dlaczego nie? Jeśli by się kochali- nie mam nic przeciwko.

 6. Lubisz czekoladę?
Och, jeszcze pytasz? Ubóstwiam.

7. Skąd bierzesz pomysły na opowiadania?
Z piosenek, filmów i coraz częściej z życia. Chociaż ostatnio to chyba biorę je z dupy, bo z mafią to mam raczej mało do czynienia. Po prostu poroniona wyobraźnia- tyle na ten temat.

 8. Masz dużą rodzinę?
Czy ja wiem... Raczej nie :) Chyba, że liczymy zwierzęta- to tak, ogromną.

9. Jak masz na imię?
Aleksandra. Zdziwieni?

10. Oczy którego z chłopców podobają Ci się najbardziej?
Nialla oczywiście. Ogólnie kocham błękitne oczy, więc co tu dużo mówić...

 11. Ulubiona piosenka z albumu MM?
Midnight Memories bez dwóch zdań! Reszty też jakoś da się słuchać, ale interesują mnie raczej inne brzmienia. Nie jestem fanką One Direction (TAK, NIE JESTEM), więc szczerze mówiąc nie znam zbytnio ich piosenek. Ale MM mi jak najbardziej pasuje ;)
 
 
Moje pytania:
1. Czy jesteś fanką One Direction?
2. Jak masz na imię?
3. Jakie jest twoje ulubione zajęcie?
4. Ile masz lat?
5. Masz jakieś zwierzęta?
6. Wolisz imaginy smutne czy wesołe?
7. Który chłopak z 1D jest twoim zdaniem najprzystojniejszy?
8. Co lubisz jeść najbardziej?
9. Wolisz siedzieć w domu czy szaleć na imprezie?
10. Jakiej muzyki słuchasz najchętniej?
11. Masz rodzeństwo?
 
Nominowane blogi:
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz